Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 1 kwietnia 2014

The vintage - Brushes

Hejooo :*
 
Co tam u was słychać ciekawego? :)
 
Chciałam się wam pochwalić moją nową zdobyczą :D
Z powodu nawet i częstego przesiadywania na Facebook'u, zaczynam dostrzegać tego plusy. Już tłumaczę... a więc zobaczyłam, że strona z Facebook'a: The Vintage Cosmetic company facebook zamieściła kuszącą okazję do zakupienia pędzelków z 70% zniżką :o od razu weszłam na ich stronę ( The vintage cosmetic company )zobaczyć cenę pędzelków. Dla mnie cena okazała się z kosmosu...
 
Dusting & Powder Brush + FREE MAKE-UP BAG!! - £17.50
 
 
Powder Brush - £16
 
 
Blusher Brush - £14


Zapłaciłam za to całe £14.24 :o
 
Jak dostanę moje cudenka to dam znać jak się sprawują :)
 
Jutro bądz pojutrze dodam notke z tanszą wersją pędzelków, ale wcale nie oznacza to, że gorszą :)
 
Podałabym wam kod z tą przeceną, ale niestety po zakupie zlikwidowali już ten kod. Myślę, że dużo łakomczuszków się rzuciło na taka promocje - wliczając mnie hehe.
 
Tylko żałuje, że nie kupiłam pędzelku do podkładu... no trudno :) nie zauważyłam...

Nabrałyście dzisiaj kogoś? Ja tylko 2 osoby... W tym roku podarowałam D., ale pamiętaj, że za rok poczujesz Prima Aprilis podwójnie, hihi <3
 
Pozdrawiam, A! :*

1 komentarz:

  1. bardzo ciekawy, mnie prima aprilis przeszedł koło nosa bo miałam złą datę ust w tel z powodu zmiany czasu na letni :( :) zapraszam do mnie na NOWEGO POSTA http://wirginiathings.blogspot.com/2014/04/walky.html. Pozdrawiam Wirginia Things ;*

    OdpowiedzUsuń