Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 24 kwietnia 2014

MaXfactor - podkład.

Witajcie Kochani !
Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu, więc najwyższa pora aby dodać coś nowego.
Mam dzisiaj dla Was podkład firmy MaXfactor Face Finity All Day Flawless.
Kupiłam ten podkład tylko dlatego,że była promocja, więc stwierdziłam,że warto wypróbować. Normalnie kosztuje 59,99 zł, ja kupiłam go za ok. 30 zł.
Nie żałuję ani trochę ! Ten podkład jest rewelacyjny świetnie kryje i idealnie dopasowuje się do mojej twarzy. Jest to baza+ korektor+ podkład.
Jest bardzo trwały. Z pewnością kupię go ponownie !
Mam również puder  permanentny tej firmy i jestem z niego bardzo zadowolona.



Pozdrawiam !
D.

1 komentarz:

  1. zapraszam do mnie na bloga gdzie zgromadzone są rozdania makijazowe i kosmetyczne: http://rozdaniaikonkursy.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwowania, będziesz na bieżąco z konkursami ;)) Możesz też napisać w sprawie wstawienia twojego linku ;)

    OdpowiedzUsuń