Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 3 kwietnia 2014

FAVOURITE - ECOTOOLS

Hej :*

Dzisiaj znowu o pedzelkach, ale w wersji tanszej i moge wam z czystym sumieniem powiedziec, ze moje ulubione :)

Zaczne od poczatku. Kiedys podklad uwielbialam nakladac palcami z racji tej, ze wkrecilam sobie, ze pedzelkiem bedzie mi nie wygodniej sie nakladalo podklad. Kiedys zakupilam sobie tansza wersje, nie pamietam jaka cena i firma, ale to byla porazka, wloski z pedzelka zostawaly mi na twarzy i od razu sie zrazilam. Po jakims czasie dowiedzialam sie, ze to wina tanich pedzelkow... Tak mloda i glupia bylam hehe :)

Szukalam dlugo i znalazlam: ECO TOOLS.


Powiedzialam sobie, co szkodzi sprobowac, to tylko pedzelki :) Zakupilam sobie ten zestaw co widac na zdjeciu, czekalam na nie dosc dlugo bo szly z Chin... ALE doszly i uzywam je do teraz! Kondycja ich sie nie zmienila, nadal wygladaja dobrze jak na czas od kiedy je uzywam :o Mieciutkie sa i co najwazniejsze to wloski nie wypadaja! Cena to juz w ogole wielki PLUS - ja placilam za ten zestaw prawie 4 funty, wiec wychodzi jakies 20zl a jedyny minus to taki, ze sa z chin i dlugo trzeba czekac, ale jak kto woli. Ja jestem z nich zadowolona BARDZOOO!

Z gory chce przeprosic, ze zdjecie sciagnete, ale po tak dlugim czasie, ta torebunia mi sie rozerwala i gdzies zgubilam te pedzelki, ktore znajduja sie pomiedzy tymi najwiekszymi pedzelkami ze zdjecia z racji tej, ze nie nakladam cieni na powieki dlatego nie sa mi potrzebne do uzytku codziennego.

Sprawdzalam komplet tych pedzelkow na allegro i sa teraz o wiele drozsze... ;/
Jezeli mieszkasz w UK to na ebay'u nadal znajdziesz po tak niskiej cenie a dla dziewczyn z PL radzilabym wejsc na polskiego ebay'a : TUTAJ wpisujac w wyszukiwarke ECOTOOLS. Troche poszukajcie az znajdziecie :) Ja mam ten sam komplet co na zdjeciu, jasny kolor. Widzialam tez, ze sa ciemniejsze, ale nie wiem czy beda takie same jak te.

Jezeli nadal bedziecie mialy problem ze znalezieniem tych pedzelkow badz nie bedziecie pewne czy to na pewno te co ja uzywam, napiszcie w komentarzu na dole skad chcialybyscie zakupic: allegro, ebay czy cokolwiek  i postaram wam sie pomoc/poszukac po tej nizszej cenie :)


Pozdrawiam, A. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz