Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 20 marca 2014

Outfit.

Witajcie Kochani !
Chcę Wam dzisiaj pokazać sukienkę którą ostatnio kupiłam. Ostatnio są one dość popularne wśród gwiazd, podobną miała miedzy innymi Doda i Natalia Siwiec. To właśnie po tym jak zobaczyłam u nich tą rozkloszowaną sukienkę postanowiłam,że muszę taką  mięć. Zaczęłam poszukiwania i jest ! Znalazłam wymarzoną w sklepie internetowym : vubu.pl
Cena : 49,99 zł  + koszty przesyłki ( 11,99 zł)

 http://www.vubu.pl/product-pol-58987-Czarna-rozkloszowana-sukienka-mini-z-bialym-pasem.html



 Mam nadzieję,że Wam też się spodoba !
Pozdrawiam Serdecznie !
D.


3 komentarze:

  1. znam sklep vubu, koleżanka mi go pokazała, ale jeszcze nic w nim nie kupowałam. sukienka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz, a co do sklepu to na pewno muszę tam zajrzeć :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest ta sukienka :) bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń