Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 marca 2014

MaxFactor Mascara vs Revlon Mascara

Hej!

 

Dzisiaj o tuszu do rzes.

 

1. MaxFactor Eye Brightening to tusz dostosowany do brazowych oczu. Jak sie nie myle to tez byl do niebieskich i zielonych. Ja posiadam do brazowych tak jak widac na zalaczonym zdjeciu :) Tusz ma 7.2ml i mozna go uzywac 6 miesiecy po otwarciu.

Szczoteczka jest uniwersalna a kolor tuszu: czarna perla.

Tusz ma niby wydobyc kolor Twoich oczu. Posiada dobrane mikroczasteczki, ktore maja za zadanie rozproszyc i odbic swiatlo. 

Dla mnie tusz ma plus dlatego, ze zmywa sie go bez zadnego zarzutu i obchodzi sie bez wyrywania rzes.. :) Czy widze jakas super roznice miedzy tym tuszem a innym? Moim zdaniem nie pogrubia na maxa i nie nie widze zadnej roznicy ze niby te mikroczasteczki wplywaja na to jak moje oko wyglada wymalowane przez ten tusz ;) 

Zalaczam pare zdjec do recenzji tuszu MaxFactor:






Cena: 45zl (Ja placilam £8, to jest jakies 40zl).
Na pewno zakupie ponownie :)

2. Tusz do rzes - Revlon - Lash Potion by Grow Luscious.

 
To jest ten tusz o ktorym wspomnialam w notce o pudrze Revlon Nearly Naked gdzie zakupilam trzy rzeczy w cenie dwoch. 

Moim zdaniem to najgorszy tusz jaki mialam! Skleja sie na rzesach, musze rzesy rozdzielac szczoteczka, a juz nawet nie chce wspominac o zmywaniu go. Wlasnie nalozylam go na rzesy zeby pokazac wam efekt. Dluzej siedzialam nad wymalowaniem rzes Revlon'em niz MaxFactor'em. Tragedia, naprawde! Moje rzesy wszystko przeszly, ale tego tuszu nie cierpia. Cena tez nie mala a czuje sie jakbym wydala na niego grosze i spodziewala sie nie wiadomo jakiego rezultatu, naprawde! 

Jedyne plusy produktu to to, ze ma o 2.8ml wiecej produktu od MaxFactor, ze jest dostepny w trzech kolorach - Blackest Black - najczarniejszy czern, Black - czarny i Brown - brazowy.
Rowniez jak MaxFactor, 6 miesiecy od otwarcia mozna uzywac.

Nie polecam! I na pewno nie zakupie ponownie!

Cena - 60zl ... No comment. 

Ciesze sie, ze zakupilam 3 produkty w cenie 2 i wyszlo mi, ze dostalam go za darmo. Bo £10 jakbym za niego dala to chyba bym sie poplakala... :P

Tu kilka zdjec:

 

 


Mam nadzieje, ze przyda sie niektorym ta recenzja i nie wydacie nie potrzebnych pieniedzy na takie produkty, ktore nie sa warte swojej ceny.

Pozdrawiam!

A.

1 komentarz: